tredje november

05:30 klev jag upp ur sängen och 13:10 satte jag fötterna innanför dörren i huset här hemma! I kalla Sverige igen, och det är verkligen riktigt riktigt kallt, fast 10-12 grader ändå är bra väder i november så är det kallt för vi kom från 25 grader. Ska dra på mig mjukisbyxor och en tjocktröja och sen gräva ner mig i historiaboken och skriva tidslinjer till tentan imorgon, första salstentan och är så nervös, hatar skriftliga prov och tyvärr handlar det om de jag verkligen är sååå ointresserad av, HISTORIA! Fyfan säger jag bara! Allt innan 1900 talet kan ju försvinna dit solen aldrig skiner! Eller bara inte störa mig i min skolgång, tur att barnen inte ska förstå så ingående, sjukt enkelt ju att förklara stormaktstiden för en 7-åring! Det är det! Nej usch, önska mig lycka till! 
Bjuder på en bild från sommaren i detta rusket bara för det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0