inte såhär

Varför känns de så mycket värre att vara ensam på en helgdag än vilken annan dag som helst? Idag har jag absolut ingen aning om vad jag vill göra, eller jo men det vet jag inte går, men annars kan jag inte besluta någonting. Men att sitta här och stirra gör det väldigt mycket värre. Det jag vet är att jag lätt hade kunnat ta bussen in till stan gå och titta i butikerna och åka hem igen, men har luskollat alla butiker på kullagatan så vet att där inte finns något. Gå ner till havet och sitta där hela dagen hade jag säkert också kunnat göra men vet att det hade gjort för ont. Varför ska jag sitta här och vänta på slaget.. ? Vad tänker jag med? Vill inte va såhär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0