ödet ger oss släktigar, men våra vänner väljer vi själva

haft fullt upp hela helgen så har inte uppdaterat så mkt på bloggen som ni märkt, men ja igår sov linus här till idag, vaknade... någon gång, käkade frukost i det underbara vädret!! sen ja.. körde hem linus sen stack ja till väla och träffa linnea där och köpte och planera lite så till imorgon till spexfotot! :)
sen blev de lite bråk med mamma men ja fick åka til linus iaf efter väla :) va ute, blev att vi gick till willys ;) glass & dricka (y) och jag tycker ja är jättebra på att skata, fast det kittlas som FAN under fötterna när man åker snabbt länge, gillas ju! ;)

kom hem för typ en timme sen :) tänkte bada men när ja väl bytat om och gick ut va ja inte alls sugen så sitter fortfarande här i min bikini och handuken runt mig, får väll dra mig till duschen snart ist.
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson 


lite bilder från en underbar helg med älskling! :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0