It's raining men, Hallejulah, It's raining men, Amen.

jag är på topp igen!!!
eller inte helt, men mår sjukt mycket bättre, så sticker nog in till helsingborgsfestivalen med tjejerna ikv!! :) som jag saknat er alla så sjukt mycket!!
jävla bajs att bli sjuk nu ;O.. men ifs, vädret är inte så bra, men va gör man inte, finns inget dåligt väder bara dåliga kläder eller vad man brukar säga? 
har varit i rydebäck på vårdcentralen, tog test om körtelfeber & tack gode gud att jag inte hade det, och sen hade jag har 101 i snabbsänka i tisdags ;O man ska ligga runt 10 när man är frisk, och förr om man hade över 100 åkte man in på sjukhuset.. sjuk har jag varit iaf, bevis! & nu har jag 46 så ja.. man e fortfarande sjuk, men de e bara halsen som e lite krånglig, och sen är det inget som smittar heller för jag käkar pencilin och ja, så de e bra :) kan träffa folk iaf :D
nu kollar jag Made på MTV och.. väntar på käk!
puss /oliwiapaulinaalvaeriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0