& de har ja lyckats bra med allt för många gånger..

oj..
vill bara skriva av mig folket så nu behvöer inte läsa och ni kommer nog inte fatta vad det handlar om heller. men är det bara ja som mår bättre av att skriva de man vill ha sagt men inte kan säga det till ngn för att dom andra kommer aldrog att förstå!

jag är tom på ord.
jag vet verkligen hur du, eller ja förstår hur jävla dåligt du mådde då, eller du kanske gör det fortfarande.. inte förrän nu när samma sak händer mot mig fast ja har en ja älskar, kände ja bara en slag i magen.. ja blev rädd och ja blir rädd bara av tanken nu på det.. på hur det ligger till.
jag kan inte förstå allt som har hänt i mitt liv.. ofattbart så himla sårad och lycklig jag har varit. denna ålder är igentligen hemsk.. eller nä, kärleken är hemsk för de slutar alltid olyckligt för ngn på ngt sätt. det kan man inte ändra på.
vi alla kommer bli sårade eller sårar ngn annan i livet vare sig vi vill eller inte.
känslor är jobbig och de ända sättet för mig på att visa hur de är, är att gråta.. ja gråter allt för ofta för små saker & ja blir rädd av det!
har lärt mig att ja kan inte styra mina känslor.. de e bara så.
det ena leder till det andra. och ja försöker att styra dom, men vafan. man vill inte såra personer, inte dom man älskar, absolut inte dom!
& de har ja lyckats bra med allt för många gånger..
ja har en dålig egenskap.. jag får känslor för folk ganska snabbt, de krävs inte så mkt för att få mig att gilla ngn, och de kan va dåligt ibland :/ ja jobbar på det, men ja kan inte styra mina känslor :/
vill prata av mig, vill gråta tills de inte finns mer att gråta ut, tills tårarna tar slut, trodde verkligen att dom redan var slut, men det finns otroligt mycket mer där inne, & de borde komma ut nu, ja kan inte gå och bära på de..
det är kärleken som får mig att vilja leva!

ingen kan hindra mig från att ta tillbaka de tider som var. men inte just nu.
men det är bara ngt ja vet kommer hända.
gamla sår kommer att läka igen, de kommer de göra!
& då ska allt bli bra!♥

jag faller, krossas, allt drar ner mig. det är inte ja längre. finns ingen oliwia här.

Kommentarer
Postat av: pau

oliwia :/ <3 du kan alltid komma till mig och säkert många av dina vänner också. Vi finns vid din sida <3

2010-04-05 @ 15:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0