Frukost och kaffe

 
Startade denna fina fredag med att åka till Ellinor och äta en smarrig pankaksfrukost, så mysigt! 2 timmars tjejsnack innan hon skulle åka till skolan och då åkte jag hem till mina päron istället för att köra hem :) Men här sitter jag nu vid deras köksbord helt själv (och passar hunden) medan de åkte till Danmark. Haha, en liten stund fick jag med dem innan de åkte, men som tack så skulle mamma handla till mig på vägen hem så slipper jag göra det ♥ Har tagit mig friheten till att brygga mig lite kaffe i deras kaffebryggare som tog seriöst inte ens 1 minut för 2 koppar. Shit, förstår att man vill ha en sån när det går så snabbt. Skummade lite mjölk till och voila, gott gott gott! Har ju inte varit så insatt i kaffedrikande innan men nu hade det ju inte varit fel att köpa hem lite mjölk och kaffe hehe. Trots att vi (eller jag nu) inte druckit kaffe innan så har vi en kaffebryggare hemma. Den kanske kommer till användning inom snar framtid haha. 

Kommentarer
Postat av: sandra

gott!

2017-01-22 @ 11:45:51
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0