Vartannat år

 
 
Det är 3 år sedan jag tog studenten! & idag är det dags för helsingborgarna att ta studenten för iår. Men en sak som jag ville nämna bara att hur sjukt är det inte att nu i 5-6 år så har det varit fint väder vartannat år som studenten har varit. Minns när 92:orna tog så var det jättefint, var ute hela natten och hade skoj och varmt var det. Sen året efter när 93:orna tog så åska det och regna och blåste storm som bara den!! och året efter när lilla jag tog så hade vi jättefint väder :D och förra året när min kusin tog (i ronneby) var det inte heller så fint, det regna och blåste och i hbg var det inte heller fint. Förra året när Hampus lillebror tog studenten var det jättefint, satte ute länge och det var en perfekt sommardag. & nu iår, det är ca 13 grader och just nu regnar det och är helt grått. Vad är oddsen? Hur kan det ha blivit såhär haha. Enligt prognosen ska det alltså bli fint väder nästa studentår ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0