Frukost



Startade dagen idag med att äta frukost i hamnen på espresso house med Linnea! ❤️️ innan hon åker tillbaka till Göteborg igen. Blev en jättegod scones med chailatte och apelsinjuice till. Satt där i närmre 2,5 timme och hade det gott! 

Efter så gick jag till Skånetrafiken och köpte mig ett sommarkort "bara" 16 före i kön men som tur gick det fort. Sen gick jag till akademibokhandel och stod nog där i 30-40 minuter haha innan jag valt mina 4 böcker. 2 var jag säker på och visste att jag ville köpa men så var det 4 för 3 så tänkte att jag tar 2 till men var inte så lätt som jag trodde! Blev nöjd tillslut i alla fall, så nu har jag 6 böcker som jag är sugen på att läsa i sommar! Samt att jag håller på med en just nu som är jättebra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0