Warszawa #4

 
Vars en drink i baren innan vi åt en fantastisk middag på hotellet. Fish and chips för mig som ni ser på bilden, så gott. Inte ofta jag tar fisk på restaurang men jag ångrar mig inte! Sen åkte jag och Hampus till Marriot och åkte upp på deras skybar och tog en drink. Fin utsikt men baren var inget som var outstanding eller så, den skulle varit större :) 
 
Jättefin frukostbuffé. Eftersom vi hade bokat ett större och bättre rum så fick vi sitta på en mer enskild/privat del med frukostbuffé för de som bokat de rummet eller finare. Riktigt härligt och mysigt och inte lika mycket människor :) Sen åt vi lunch på Hard Rock Café och tittade på konstpalatset och även på den okända soldatens grav som låg precis vid hotellet. 
 
När vi var på flygplatsen gick jag och Hampus runder i lite butiker och självklart var vi inne i en som sålde klockor och smycken. Jag fastna vid smyckena och med mig ut från butiken hade jag det fina halsbandet på bilden. Fick det av Hampus i tidig 2-års present! Älskar det! ♥ Ett fyrklöver med en diamant!

Kommentarer
Postat av: Jhennifer

Va supermysigt det låter ❤️

2015-11-14 @ 13:26:37
URL: http://jhennifer.myshowroom.se
Postat av: Lilly

Vilka härliga bilder!

Svar: Tack! :)
Oliwia Eriksson

2015-11-14 @ 14:04:21
URL: http://liilly.devote.se
Postat av: Anna

Jag tycker att Polen generellt sätt är ett väldigt underskattat resmål. Kul att ni hittade dit =) O frukostbuffé, finns det något bättre?!

2015-11-14 @ 15:25:47
URL: http://wienerzucker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0