I need you


bild från förra höstlovet i spanien & hoppas detta höstlov där blir lika mysigt!

saknar mitt hjärta otroligt mycket och som tur är träffar jag honom imorgon! har inte träffats sen söndag förmiddag, trots att det inte är så länge känns det som en evighet. som jag hörde på tvn för en stund sedan
utan honom är jag inte hel, kvittar även om han bara är i affären. han är min livskamrat.
och det är ju så det är, man har valt varandra och förhoppningsvis vill man ju leva resten av sitt liv med varandra, det är ju så kärlek är mellan två personer. sen om det blir så eller inte kvittar ju men för stunden när man är med varandra tycker jag att man ska kunna känna så.

som jag babblar på just nu men känner bara för att skriva lite känslor och så blir det när man saknar sin livskamrat man försöker stödja sig på något annat och låta alla veta att jag saknar den jag älskar så, får en att känna sig bättre på något vis, alla vet nu hur jag känner.

hur ointressant detta inlägg än var för vissa, så betyder det mycket för mig att jag kan skriva vad jag vill angående mitt liv på denna blogg där alla kan se min kärlek till min linus jacobsson ♥

Kommentarer
Postat av: Nathalie

jag saknar verkligen min stora kärlek<3 men det är snart bara 2 veckor kvar tills vi ses och då ska han vara nere i 9 dagar<3!

2011-10-12 @ 21:56:30
URL: http://liborius.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0