ett minus för - eftersmaken!......

hejhej!!
nu mår man nog bra..
dagen började med att man vaknade då.. & skulle gå och äta lunch om 40 minuter så mamma & pappa gick ner till Luz Mar (resturang) till lotta och giggi medans jag låg kvar & sen skulle ja göra v mig.. de skulle ringa när dom skulle gå till svensken :) så ringde de då så trodde ja ju att de va mamma så ja svara bara JA i telefonen, men så va det ngn annan ju så hon bara eeeh är det liselott,, haha jaja, sånt kan hända.
sen gick ja till svensken, mötte en äcklig gubbe på vägen ;S eeew!
åt där då, sen tvinga jag med mamma till Habaneras igen :)))))))) Fick 50 € av giggi & lotta i födelsedagspresent så jag köpte ett par Jeansleggings & pilotglasögon från Zara för dom pengarna :) sen fick jag en grågrönbrun ngt ja tunkia med lite annat på av mamma från Zara :)
sen åkte vi hem då.. jag somnade ute i stolen efter att jag hade målat mina naglar så satt där ute i varmen medans dom skulle torka men somnade, så sen när ja vakna typ en timme efter hade ja fett ont i ryggen!!!! :|
så gick in & la mig i sängen & sov en halvtimme till :)
gjorde v mig det sista & sen gick vi ner till giggi & lotta och sen gick vi till svensken, fast vid havet nu ;) väldigt fina dekorationer pernilla ;) & snygga dräckter på all personal, Tony - benrangel Ngn annan - Munk? kanske det va, ngn med yxa genom huvet & ja jag vet inte vad ;) sen såg ja ngn man som låg på gatan trodde först han va sjuk, men Åsa gick dit & visade sig att han var full som fan ;P man i 50 årsålder, & en annan man stog bredvid och försökte få bilar att stanna, men sen ringde Tony polisen & dom kom, det första dom gjorde va att skratta som fan & sa att de liknade två sköldpaddor som inte kunde vända på sig, för de låg ju mitt i gatan ;P det va två finnar också! (y) ;P haha jajaj sen kom ambulansen och hämtade dom!
Giggi - Dom satt ju stadigt som fan, men resa sig kunde dom inte ;P
Ska vi få rätt på denna ungen (jag) så får vi iaf låsa in mamman!
Kenta - Du MÅSTE hitta rätt man, en du kan leva med annars blir det som ja, kolla på min fru!
tackar för det! ;)
Sen så ja... satt man där till typ halv 11 sen fick vi gå hem för vi ska åka hem imorgon :D:D:D:D:D:D <3<3<3

tack för trevlig kväll! :))) man kunde ju nästan gå hem själv (y)
puss♥/ OLIWIAPAULINAALVAERIKSSON

 


glad halloΨeΣn ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0