Glad Påsk

        Bildresultat för happy easter we heart it Bildresultat för happy easter we heart it
 
Påsklovet startade idag och idag är det en dag då jag inte har något som helst att göra. Jag gick upp ur sängen klockan 9 och ställde mig och städade badrummet och nu sitter jag här. Jag är sugen på att åka och simma men gjorde det igår och fick så ont i ena ljumsken efter det så får nog vila lite. Eftersom onsdag, torsdag, fredag och lördag är planerade med massa saker så kan det vara skönt med två lugna dagar att bara sitta hemma och titta på en mysig film eller kanske baka något gott eller verkligen göra absolut ingenting. Får hoppas på att vädret blir bättre så hade man kunnat gå ut på en promenad. Tänk att hela mitt liv så har jag haft påsklov? Eller under utbildningen var där inget uttalat påsklov men det var ju alltid mindre att göra just den veckan för lärarna ville/tog lite ledigt. Men annars så har jag gått från skolbänken själv till att undervisa de som sitter i skolbänken, utan uppehåll. Skolan är en del av mitt liv så att säga, and I love it. Glad Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0