Kämpa in i det sista

Det var ett bra tag sedan jag tittade in här. De senaste två månaderna har jag haft så mycket i skolan och nu är det snart över... igår hade jag min allra sista föreläsning och på onsdag nästa vecka är det sista gången jag åker till skolan för sista muntliga examinationen. Det känns så härligt. Trots att jag kanske hade velat ha en vecka till på mig att skriva klart alla arbeten som ska göras men det får bli som det blir. Har redan i huvudet slutat skolan, vilket jag inte rekommenderar att man gör i sluttampen men blir lätt så. Jobb till hösten är fixat och sommarlovet skriker på mig! Har 5 arbetspass kvar och sen tar jag nästan 7 veckors semester så förstår varför man har tappat gnistan sista veckorna. 
 
Senast jag skrev hade vi varit i Munchen och för typ fyra veckor sedan så var vi i Budapest med ett annat par. Så fin stad och härlig helg vi fick! Ska slänga upp lite bilder från den resan, vill verkligen åka dit igen. Vi hann inte göra allt som vi ville så det är bara ett skäl till att vi åker dit igen :D 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0