Testar Paella igen

 

Har haft en supermysig helg! Jag berättar mer om den imorgon då jag har något väldigt roligt att berätta 😃 Idag lagade vi i alla fall Paella som ni ser på bilden och det blev så himlans bra! Har testat göra det en gång innan men den blev lite för tomatigt men efter mycket googlande på bästa receptet så blev det att vi inte hade någon tomat i alls och att man ska inte röra i den, bara låta riset suga i sig buljongen, vet inte hur den hade kunnat bli bättre, så jäkla gott! Precis som i Spanien! 

 
Nu ropar sängen och en stunds mys med korsord. Vårt kvällsnöje sedan en vecka tillbaka, ganska roligt, hjärnan får jobba lite och man blir ganska trött. Även ett sätt för att hålla sig ifrån telefonen ett tag innan man sover :) Godnatt på er! 

Kommentarer
Postat av: Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!

Så gott

2017-03-20 @ 15:28:34
URL: http://www.joannahalvardsson.se
Postat av: rememberthiis.blogg.se

gott :)

2017-03-20 @ 18:09:06
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0