Lagmarks

I fredags var jag och Hampus ute och firade min examen, bara han och jag ♥ Jag fick välja vart vi skulle gå så det blev, efter mycket letande, en sommarmeny på Lagmarks. Vi är ganska ofta på lagmarks men då för att ta ett glas vin och kanske en gourmetas, men vi har inte ätit middag där någon gång. De fick väldigt bra recensioner av hd för några veckor sedan. Sommarmenyn var vars 2 gourmetas till förrätt, sen en fisksoppa, sen blev det grillfat med massa tillbehör och en efterätt för 395 kr per person. Jättegott och en väldigt mysig kväll. 
 
Vi började eftermiddagen / kvällen med ett glas Cava!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis :)

2017-06-09 @ 12:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0