Pinchos

 
Det var över förväntan på Pinchos igår. Perfekt ställe för tjejsnack och med god tapas. Vet inte om det är jättemysigt för att gå på en dejt ex jag och Hampus då (eller är det jag som vet att han är lite kräsen). Men igår hade vi tre jättemysiga timmar med massa snack. Har inte träffats på hur länge som helst men ändå när man väl ses är det som det var igår, inget konstigt. Det är vänner det! 
 
Maten jag beställde var Quesadillas, Crispy chicken, Högrevsgryta och sötpotatispommes. Min favorit var högrevsgrytan :) och duktiga jag som försöker få in någon ny rutin med mindre socker och ingen alkohol drack en pepsimax medan de andra surpla i sig någon läskigt god drink (såg den ut att vara). Men idag så har jag höstterminens sista examination så tagga för den och sen helg (med dock jobb) och sen börjar sista terminen på måndag! Heja Heja! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0