Om mitt 2016

Gjorde du något 2016 som du aldrig gjort förut?

 

Besökte Nimis på kullaberg/mölle bland annat, riktigt häftigt! 
Köpte kaffe för första gången någonsin på café! 

 

Vilka länder besökte du?

 

- Danmark
- Holland
- Polen
- England
- Spanien x2
- Tyskland x2
- Österrike

En mobilanteckning:

 

 
Planering av middag en vecka
 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

 

Inte vänner men min bror (han är ju min vän också men ni förstår) de var i för sig redan föräldrar men de fick en liten till, Mimmi ♥

 

 

Vilket datum från år 2016 kommer du alltid att minnas?

 

11/11-2016 när Hampus fria till mig ♥ 

 

 

En gång du grät:

 

På julafton till julkalendern, Selmas Saga

 

Vad var din största karriärsmässiga framgång?

 

Jag har väl inte någon karriär än eftersom jag studerar men det är ju en god väg till att påbörja och klättra i min framtida karriär så det är väl en framgång där att jag i år påbörjade mitt fjärde och sista år på min utbildning till att bli lärare! 

 

Och din största framgång privat?

 

Jag har vågat mycket och tagit egna beslut. 

 

Favoritprogram på TV?

 

SKAM
Jorden runt på 6 steg med Filip & Fredrik

 

Bästa läsupplevelse?

 

Jag har läst några böcker men den som var ändå bäst och väldigt hemsk som jag inte läste själv men hörde på ljudbok var "Elva år i fångenskap".

 

Bästa tv-serie?

 

Game of Thrones 

 

Bästa film?

 

Bland annat:

Snowden
Mustang
Fantastic Beasts and Where to Find Them

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2016?

 

Girls like - Tini Tempah (feat. Zara Larsson)

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

 

Vet faktiskt inte, har varit ledsen men aldrig lyckligare heller. Allt det bra väger upp. Så gladare! :) 

 

Vad önskar du att du gjort mer?

 

Inte varit så jävla snäll till de som inte förtjänar det. 

 

Den maträtt du åt oftast 2016?

 

Hm.. det vet jag inte riktigt, äter väldigt blandat, men mest kyckling kan jag nog säga att det blivit om man slår ut det på hela året :) 

 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2016?

 

Var på brunch med Hampus och åt tårsta sen hemma. Kvällen innan hade vi släkt och vänner över på middag.

 

Vad spenderade du mest pengar på?

 

Flygresor och mat.

 

 

 

Högsta önskan just nu?

 

 Att bli nöjd med min kropp och att ta examen. 

 

 

Vad fick dig att må bra?

 

Min färstman, mina vänner och min familj. & jag själv!

 

Vad är du mest stolt över?

 

Att jag tagit mig igenom skolan och klarat allt trots alla gånger man bara velat ge upp!

 

Vad tänker du göra annorlunda nästa år?

 

Jag ska tänka positivt, ta bort de/det som påverkar en negativt! 

 

Vad ser du mest fram emot 2017?

 

Att planera bröllop, åka på resor, gå ner i vikt, ta examen och börja jobba! 

 

Bildresultat för 2017 happy new year


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0