Inte alltid nöjd

Istället för att gå ut och gå imorse så nätshoppa jag lite. Jag hade lagt en beställning på ett par Nike-skor igårkväll men forsatte att titta lite idag på andra skor än sneakers och hittade då ett par Havaianas flipflop som jag också slog till på. För att kompensera för den uteblivna promenaden så fick det bli att ut och springa med Hampus när han kom hem från jobb. Blev den vanliga rundan som är runt 4,5 km. Men idag var det så tungt. Arg på mig själv blev jag också för att det ska vara så förbaskat jobbigt. Men nu i efterhand är man ju glad över sig själv att man tog sig ut men finns ändå en besvikelse bakom allt. Hade ingen motivation till att springa upp för backen idag så mummla för mig själv istället över hur dålig jag är. 
 
Bildresultat för motivation text we heart it
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0