peach & mango

Har precis kommit hem från en sväng på Väla med mamma. Lämnade vovven på klipp där i närheten så stannade på väla dom två timmarna som det tog. Bytte en body jag hade tagit för stor storlek i och köpte även en likadan i svart också så nu hr jag grå, lila och svart. Perfekt till hösten och så snyggt med högmidjade (kan man säga så?) svarta jeans! 

 

Sitter och dricker en kopp te nu, jättegott te som jag testa för första gången. Jag snodde med mig en påse från Mallorca tror jag det var, den såg så god ut och hann inte testa där :) snart är det slut på det mysiga och jag måste ta mig ut igen för att gå till Vida världens vaccin och ta min sista spruta så den håller i 25 år fram. Dumt att inte göra liksom! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0