Ändrat håret

Jag har varit och gjort om mitt hår! 

 

Det är höst (eller typ sommar fortfarande) men skolan har börjat och lite nya rutiner och sånt så var sugen på något nytt. Färgade mig mörk i botten och tona ut det som en ombre. Det blev lite för röd nyans i det bruna, men det var tvunget eftersom jag var så ljus innan, för annars kan det gå mot mer grönt än brunt. Men nu när jag har tvättat det några gånger så har det lagt sig lite. Men jag ska till frisören nästa vecka igen och fixa till det (tror jag)... kanske väntar lite till. Jag är nöjd i alla fall och en skön förändring. Ska inte alltid vara så feg, det är ju bara hår, det går att fixa till :) 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0