Tycker, tänker, vill, gör, ska

Jag har insett att min senaste kyss: var med den som jag vill dela mitt liv med ♥

 
 

Jag lyssnar på: surrande/knarrande ljudet från timern til lampan

 

Jag pratar: när jag känner mig bekväm och trygg

 

Jag tycker om: min allraste bästa fina vän

 

 

Jag avskyr när folk: är falska och riktiga kärringar, fega.

 

Kärlek är: det absolut bästa jag vet!

 

 
 

När jag borstar tänderna: sköljer jag tandborsten både innan och efter jag tagit på tandkräm.

 

När jag lagar mat: finns det alltid disk överallt. "Diska under tiden när något är klart och ska bli rent" osv. ja.. men hur kul är det?

 

Jag tänder på: Hampus

 

 
 

Jag är rädd för: att inte ha Hampus i mitt liv, att någon närstående ska gå bort och att jag någon gång i framtiden måste dra ut någon visdomstand. 

 

Den värsta känslan är: när man tror man har glömt något viktigt och kan inte komma på det och kan inte heller vända om för att kolla upp det, känslan när man har blivit sviken och när man är orolig för någon annan.

 

Den bästa känslan är: när man vaknar upp ur en hemsk dröm och förstår att det inte hänt på riktigt och att vara kär är det bästa som finns! 

 

Jag är bäst på: att hitta på allt annat än det jag ska/måste/behöver göra. 

 

Jag är sämst på: att börja plugga i tid

 

 

Jag kommer alltid vara: trogen min sambo och alltid vara där för de människor som finns för mig.

 

Det finaste som finns: kärleken, famijen och vänner

 

 
 
 

I vinter ska jag: upptäcka två nya städer!

 

Sist gången jag grät var: i förrgårs kväll

 

Jag älskar: min fina Hampus

 

Jag kan inte: ens tänka tanken på att inte bo i Helsingborg (kanske utomlands någon gång i 1 år osv. men alltid ha något kvar i Sveriges vackraste stad!)

 

 
 

När jag vill tänka: sätter jag mig vid datorn och surfar runder. 

 

När jag vill baka: vill jag äta upp smeten istället för det färdiga resultatet.

 

Min mobiltelefon: använder jag alldeles för mycket.

 

När jag vaknar på morgonen: snoozar jag oftast 1-2 gånger.

 

Innan jag går och lägger mig: pussar jag Hampus godnatt och säger att jag älskar honom

 

Just nu tänker jag på: att jag ska göra mig en kopp te och fortsätta att läsa på min 300 sidor långa artikel...

 

 

Bebisar är: något jag vill ha inom 10 år. 

 

 

Idag har jag: levererat lunch till Hampus och hans kollegor på jobb.

 

Ikväll ska jag: måla mina naglar

 

 

Imorgon kommer jag: att jobba 3 timmar

 

Jag vill verkligen: åka till Asien snart igen.

 

 
Ett inlägg med lite frågor och blandade gammla bilder som passade in. Hoppas ni gillar´t ♥

Kommentarer
Postat av: Celine

Spännande det låter med det där att du ska upptäcka två nya städer i vintern! :)

2016-10-12 @ 14:53:20
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0