Rött är sött

Jag kan gå hemma en hel dag med bara mjukiskläder och göra typ ingenting men ångesten man har efter eller? Även fast klockan är mycket och man kanske inte ska hitta på något så känner man sig piggare och att man har "gått upp" om man sminkar till sig (för mig), tar på sig "ordentliga" kläder och fräschar till sig lite. Men idag ska jag faktiskt göra något, jag ska snart ner en sväng på stan och hämta ett paket från Cocopanda och sen träffa upp Hampus och hans pappa och ta ett glas vin på Lagmarks. Mys! 

 

 
 
 
 
Idag har jag på mig min nya tröja som är köpt i Berlin på COS. Urmysig och trivs väldigt bra i färgen! 

Kommentarer
Postat av: Hannah Margreta

Tröjan passar dig jättebra!

Svar: Tack så mycket :)
Oliwia Eriksson

2016-10-06 @ 16:40:39
URL: http://hannischh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0