Äntligen helg

Satt uppe till klockan 23 igår och skrev på mitt arbete, fick ihop tre sidor men svarade bara på 3 av 5 frågor. Så fortsätter med arbetet igen på måndag, kan vara skönt att komma ifrån det lite och sen köra på det i nästa vecka igen och bli klar :) Har ändå ganska mycket tid på mig. Äntligen så ser man ett slut på denna kurs, har varit så himla tung och nivån har verkligen förändrats nu när kurserna är på avancerad nivå, vilket jag i för sig kunde räknat med. Något annat hade varit konstigt! 
 
Jag gick precis upp ur sängen och ska sätta på en kopp te nu och börja röjja undan lite här hemma inför helgen och sen vid halv 1 tiden ska jag bege mig ner till tåget med Linnea och åka till Lund och förhoppningsvis fika med både henna och Fay (om hon inte sitter till sista minut på sin tenta hehe). Mysig fredag! & ikväll ska jag och Hampus mysa med en bra film och thaimat. (om inte planerna ändras). Har inte haft så mycket tid tillsammans i veckan känns det som, så denna fredag är välbehövlig! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0