AloeVera - päron

I LOVE THIS ONE!

 

Ska köpa en till nästa gång jag handlar, den har bara kostat 10 kr senaste gångerna på city gross (vet i för sig inte vad den kostar egentligen hehe) 10kr känns billigt i alla fall. Denna är med päronsmak och det är min favorit. Jag har alltid tyckt päron är den godaste smaken på MER och Festis. Drack alltid det när jag var sjuk när jag var liten. Mamma och pappa tjata och tjata om att dricka vatten men det ville man ju inte ha så fick välja vad jag ville, bara jag fick i mig vätska och då sa jag alltid grön/päron festis eller mer. Som tur så kopplar jag inte päron/grön-grejen till när jag var sjuk, tycker fortfarande om dem men det var nog snart 8-10 år sedan jag drack en festis... 

 

Denna är så god i alla fall, sitter och njuter! Inte alla som tycker om AloeVera för att där är bitar i den, men jag gillar det! 

 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0