Nästa sista praktiken...

Nu har mina fyra veckors praktik börjat. Så skönt och roligt! Näst sista praktiken innan man är klar med utbildningen... helt sjukt och känns så snart men ändå inte. Men jag ska njuta av detta och ta vara på allt jag lär mig. Morgonsamlingen är min uppgift varje morgon och idag har vi arbetat med siffran 9 och bokstaven Ii. Detta är samma barn som jag var i för 1 år sedan i föskoleklassen. Roligt att se hur mycket de har utvecklats och kul att nästan alla kände igen mig fortfarande och tycker det är roligt att jag är där. Dom är så underbara!

 

Idag kom jag hem ganska tidigt för det är dags för utvecklingsamtal som måste förberedas så det var lite saker jag inte kunde vara med på :) En ny dag imorgon och jag längtar redan!

 

 
 
Är hemma hos mamma och pappa idag, Hampus är i Stockholm på kurs så har sovit här från igår och ska äta middag här idag innan jag kör hem :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0