1 november

 

Sitter i kötet och surfar runder lite på datorn och tittar på mina fina blommor som fortfarande står bra, över en vecka nu :) Idag gick jag upp vid halv 9 tiden för att göra vid mig för att sen gå ner till stan och jobba. Idag blev det jobb i Helsingborg. Vilket är jätteroligt att de ringer och frågar ibland. En helt ny och fin butik, roligare att jobba där när det är så nytt och fint, allt på sin plats, inte så mycket krussiduller över allt och smidigt låssystem och bra säkerhet. Hoppas på lite jobb där i vinter :) Efter jobb gick jag till kinabutiken och handla till morgondagens middag, det blev nudlar, sweet chili, oystersås och fisksås. Jättestora förpackningar och det kosta bara 86 kr. Tycker ni om kinamat och allt som hör där till så gå inte och köp Santa Maria på ICA gå till en riktigt butik med bara sånt i, mycket mer smak i allt och billigare! De är ofta jättesnälla och hjälper en för att hitta rätt :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0