Åh vad nöjd jag blev




Blev så himla nöjd med mitt hår. Ljust ljust ljust och ljust. Utväxten borta, topparna klippta och sommaren är välkommen på riktigt. 

Sitter just nu på tåget och är på väg hem från skolan. Har suttit mellan kl 9-12 och haft grupparbete. Effektivt arbete och vi blev nästan helt klara :) Vi ska ses imorgon med och spika allt och sen så är vi lediga till fredag nästa vecka. Då ska vi ner till skolan och redovisa bara och sen är det sommarlov! Så snabbt tiden går, en vecka kvar på mitt tredje år. 1 år kvar och sen har jag studerat i 4 år och är lärare! 

Kommentarer
Postat av: Victoria

Det blev superfint!

Svar: Tack så mycket :)
Oliwia Eriksson

2016-05-24 @ 12:37:50
URL: http://nouw.com/viczeyilondon
Postat av: Dixi Wonderland - Toppbloggare hos Vione

Blev super snyggt :)

Svar: Tack! :)
Oliwia Eriksson

2016-05-24 @ 14:25:08
URL: http://dixiwonderland.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0