Skärtorsdagen

 
Vid ca 10:30 skickade jag in mitt arbete och sen hoppade jag in i duschen och gjorde vid mig för att möta Hampus på Big Buddha för en god lunch. Man kan ju aldrig äta lagom på en buffé så ikväll blir det någon slice pizza som var över från igår och skumpa till det haha och sen lite godis och en bra film. Kan inte bli en bättre skärtorsdag :) 
 
Efter vi hade ätit var jag och hämta ett paket!!! Ni får se sen vad det var där, och fick även mina saker från cocopanda idag så det kan jag visa sen med. Sen tog vi bilen och åkte till väla för att handla lite som inte finns här i stan, bland annat hårvax. Skulle köpt nya strumpbyxor när vi var förbi h&m i stan men jag glömde så fick handla det på väla. Var också på elgiganten och skulle köpa ett våffeljärn men det hade tagit slut, ett som var jättebilligt, men sen gick vi in på Coop och hitta ett för bara 50 kr mer så slog till på det. Imorgon är det ju våffeldagen! 
 
Nu ska vi värma ugnen, starta upp filmen, preppa drickan och duka vid soffbordet! ♥

Kommentarer
Postat av: Cassandra Haraldsson

Härliga bilder :)

Svar: Tack så mycket! :)
Oliwia Eriksson

2016-03-24 @ 21:50:22
URL: http://sensor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0