Sjuk



Eka tomt här igår och det beror på att jag har blivit sjuk. Vakna kl 5 igår natt och svettades som bara den... Och fortsatte så hela morgonen. Tog en tablett när jag sen vakna vid 9:20 och blev lite bättre efter det så satt i soffan hela dagen och titta på tv tills Hampus kom hem. Han hade köpt en termometer, så hade väl "bara" 37,7 då eller något men sen börja jag frysa och kunde inte äta något. Vi börja se en film och jag hade tagit en tablett igen men det hjälpte inget på en hel timme och visa sig att jag hade 39,8 i feber sen på kvällen.... Usch, natten har varit okej i alla fall, sovit ungefär 10 timmar och sitter i sängen nu och tittar på tv och tagit en tablett. Åh ja kan inte ens minnas sista gången jag var sjuk, vad är det här?! 

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Jobbigt , krya på dej <3

Svar: Tack så mycket!!
Oliwia Eriksson

2016-03-11 @ 08:46:12
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0