Fint på balkongen

 
Igår var jag lite rastlös och ville hitta på något (fast jag egentligen hade behövt plugga) så Hampus kom på idén att vi skulle åka till Bauhaus och Hornbach för att titta på krukor och blommor till balkongen och det gjorde vi!
 
Åkte först till Hornbach och kolla läget, hitta mycket fint, sen körde vi till Bauhaus och hitta mer fint där och jag tyckte de hade finare saker där så vi handla för över 700 kr men sen på vägen hem gick vi in på Hornbach igen för att köpa fästen, och där ser jag att blommkrukrännorna (?!) kostar 20 kr!!! och de vi hade köpt på Bauhaus kosta 129 kr, asså herregud vilken ångest jag fick och liksom så mycket finare var de inte på Bauhaus att vi skulle betala över 400 kr mer... Så det blev en tur tillbaka till Buhaus för att lämna tillbaka dem och köpa de billiga istället. Bra beslut! Så för ca 600 kr fick vi 4 långa rännor till blommor, 8 fästen, 4 kryddor, 6 små jordgubbsplantor, 6 små penséer, två säckar mer jord, 6 solcellslampor och en spade. Mycket nöjda, det blev jättefint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0