Cocopanda

Denna är dock från IKEA som jag verkligen behövde, 39 kr för en spegel på fot. 
 
Jättefint läppstift, dock inte så bra koll på hållbarheten än men ja billigt var det så får väl räkna med att det kanske inte håller så bra. Fin färg! Lite svårt att applicera kanske eller liksom blev lite tort, men med lite läppglans på det så blir det bra :) Contour paletten vet jag inte riktigt än hur jag ska ta mig till med haha, mest köpt för att testa lite och ha roligt. Kosta inte många kronor. Tycker starkt om att det är fri frakt på Cocopanda! Tips! 

Kommentarer
Postat av: Beatrice

åh, super kul med nytt smink :D

Svar: Ja det är de :D
Oliwia Eriksson

2016-03-25 @ 15:22:29
URL: http://beatriicea.forme.se
Postat av: angelicasvarld.blogg.se

Men va kul med lite nytt!!

Hoppas du får en härlig långfredag och påsk!

Svar: Eller hur :D tack detsamma!!
Oliwia Eriksson

2016-03-25 @ 17:27:16
URL: http://angelicasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0