Söndag

Uppdateringen försvann haha. Har bara de två dagarna jag var ledig innan jobb börja tagit det lugnt och slappat hemma. Sen i torsdags blev det jobb nästan hela dagen och i fredagskväll jobba jag och även lördagen. Lyckades även sätta igång larmet när jag skulle öppna butiken igår, lyckat! Paniken där haha och usch asså, men det löste sig och allt flöt på bra sen :) Efter jobb igår så hämta Hampus mig och vi körde till Saxemara till min moster. Där var det kalas för Wilma, min kusin, som har fyllt hela 18 år!! Trevlig kväll och kvällsdopp blev det också, så det kommer fina bilder på det sen, sjukt skönt var det. Var i och bada 4 gånger! Vi sov över där och var hemma i Helsingborg vid halv 3 tiden idag. 
 
Nu står vi (kanske Hampus mer) och slänger ihop en köttfärssås och jag ska gå ner i tvättstugan :) lugn söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0