Livet utan hörlurar

Bildresultat för iphone hörlurar
 
Mina hörlurar har pajjat... öh vad segt! Jag har ett par jättefina stora grejer från bang&olufsen men ibland orkar jag inte alltid ha dem och nöjjer mig med de små man får med telefonen. Jag tycker de är jättebra och sköna i örat men nu funkar dom inte alls. Har fått låna Hampus lurar till samsung men 
 
1. Dom är inte sköna i örat.
2. Knapparna på sladden till att höja ljudet och annat funkar inte ihop med min telefon.
3. Sladden blir sjukt smutsig och samlar på sig allt skit, bland annat också mitt smink på kinden.
 
Alltså inte alls bra. Behöver ett par nya! Antingen likadana iphone men hade ju varit roligt med något annat i samma modell. Inte dom som är helt runda, dom är inte sköna i öronen. Måste vara den som är lite formad innåt som på bilden :) Inte in ear!! sånna pluppar som går in i örat är bara för obehagligt, någon som håller med haha? Happy plugs - har någon bra erfarenheter av dem? eller kanske urbanear? Jag har stora urbanears men inte som dessa små, är nöjd med de stora :) Vilka är bäsTTT? kram på er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0