Youtubers 1

Jag har börjat titta mycket på Youtube, från att bara kollat på lite klipp ibland när det kommer över mig på lite olika människor till att jag nu följer ganska många och tittar på vidoes dagligen :) Riktigt roligt, så här kommer en lista på några av dem jag följer. Tips!
 
 
 
Helen Torsgården
Hon gör mycket smink och skönhets videos men även vardagsbloggar :) beautyhacks och inspirationsvideos!
 
 
 
 
 
Therese Lindgren
Hon gör också smink och skönhetsvidoes men också mycket vardagsvideos som är så roliga och härliga, gör även vidoes där hon testar nya saker :) 
 
 
 
 
 
 
 
 
Felicia Aveklew
Mycket smink men även vardagsbloggar, hauls och testar saker :) 
 
 
 
 
Josefin Knave
Följt hennes blogg från att hon var med i gravid vecka för vecka på youtube och nu har hon en egen kanal med vardagsvidoes med sin familj, testar nya saker, vardagsrutiner, barn och jobb :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0