Min dag

Upp tidigt idag, kl 6.30, tidigast på en vecka nu i alla fall. Känns som det har varit långledigt typ.. haft lite semester har jag ju klart, men igår och i förrgår var det plugg som gällde här hemma och skriva på min akademiska text och idag var jag i skolan två timmar på förmiddagen innan jag sedan åkte direkt till jobb och jobba mellan 12:20-18:20. Bra pass som gick väldigt fort måste jag säga. Mycket kunder och sålde för en hel del och packa upp lite nya smycken och piffa lite med det :) 
 
Åt en god middag som Hampus hade förberett till när jag kom hem och idag blev det middag i soffan för att titta på HIF samtidigt, som för övrigt också vann matchen men snyggaste målet!! Ska krypa till sängs nu och upp samma tid imorgon för skola och sen HELG! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0