Geometri





Dagens lektion i geometri. Känner att jag hänger med på det här, så himla skönt! Matte är ju inte min starka sida men ibland så, bara att kämpa! Roliga och konkreta övningar och material vi fick ta del av idag vilken är en stor tumme upp. Bara att samla på sig så mycket som möjligt till när man ska börja jobba. 
 
Efter lektionen blev det lite snack med gruppen om vårt framtids grupparbete och boka in lite tider för att ses. Tog sen tåget hem och var hemma vid två tiden och kröp då ner i sängen och titta på youtube. Frös så mycket när jag kom hem så det var ett måste, jag fastna sen där i 3 timmar!!! Herregud. Men ja ibland sånna dagar också! Hoppas ni haft en bra dag, hörs imorgon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0