Blogglista

NÄR VAKNADE DU IDAG?
07:15
 
UT OCH FESTA ELLER MYSKVÄLL?
Myskväll. Fest är roligt men om man ska välja och stick with it så blir det myskväll :) 

VILKEN FILM SÅG DU SENAST?
The Revenant, den bör ni se! 
 
VAD ÅT DU TILL FRUKOST?
Jag har inte ätit någon frukost, kanske rostar mig en macka lite senare :) 
 
DITT VÄRSTA BEROENDE?
Min telefon kanske och att känna att man måste vara uppkopplad. Tittar kanske lite för ofta ner i den.
 
VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU?
Inget just nu men senast spelade låt på min spotify är A Thousand Years - Christina Perri 
 
 
ÄR DU EN MORGON- ELLER KVÄLLSMÄNNISKA?
Kvällsmänniska. Uppe sent lätt och alltid trött när jag vaknar. Har gärna sovmorgon. 
 
BESKRIV PLATSEN DU BEFINNER DIG PÅ JUST NU
Vid skrivbordet i min lägenhet, städat och prylfritt. 
 
VAD KÖPTE DU SENAST DITT KORT DROGS?
En blus på Lindex
 
VAD ÄR DET BÄSTA DU VET?
Att åka utomlands och att vara med Hampus (och både och tillsammans).
 
FAVORITLAND ATT BESÖKA?
Jag älskar Thailand men Spanien och lägenheten kommer alltid att vara nr 1. Det är som ett andra hem, jag har nog spenderat kanske ett par år av mitt liv sammanlagt där. 
 
ROLIGASTE HÄNDELSEN I ÅR?
Alla inplanerade resor!
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Kul att läsa! :)

Svar: Kul att höra! :)
Oliwia Eriksson

2016-04-07 @ 10:48:43
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0