Tonfisksallad

Dagens lucnh blev en tonfisksallad och så såg jag ett avsnitt desperate housewifes till det :) Efter jag varit ute och gått en promenad, blev 4,5 km tror jag så tog jag en sväng in om i Hampus lägenhet och plocka med lite saker och nu kom jag på att jag glömde det viktigaste wheey snäll flickvän! (ringer hampus nu) sen köpte jag lite saker på konsum på vägen och glömde även där något väldigt viktigt som tamponger wheey, bra jobbat! haha suck. Klockan 14:12 tar jag tåget ner till malmö för 2 timmar i skolan, så sämst tid men de hade svårt med salar så fick bli så.. kram på er! 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Gott med tonfisksallad :)

2015-09-02 @ 18:14:54
URL: http://feliciaholmgren.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0