Solig morgon

Ganska fin dag idag, hösten börjar komma märker man, det är ganska kallt men om det inte blåser och solen står på så är det ändå skönt :) Hade det inte varit för att elektrikern ska fixa en massor här hemma så hade jag gått och lagt mig igen, sängen har inte sett mer inbjudande ut förrut.. eller kanske. Böckerna som ni ser på bilden ligger här och skriker lite på mig, eller inte Hampus lagbok men min gula och alla de andra böckerna som står i bokhyllan eller ligger i väskan. Har läst lite i veckan men det är ganska segt, böckerna är inte världsbäst om man säger så, det kommer många bra delar men mycket som man måste kämpa sig igenom också för att komma till det som är bra. Får se vad jag hinner med idag, förhoppningvis skriva ett paper till en föreläsning. Igår hann jag inte då jag jobba direkt efter skolan och idag ska jag jobba också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0