Lite skola först sen helg

Imorgon är det skola mellan kl 10:15-12 och sen tar jag helg! Åker hem och äter lunch med mitt hjärta och tar det lugnt. Där Hampus jobbar håller de stängt imorgon så skönt för Hampus som fortfarande har lite känningar i rygg och kropp. Så han slipper sitta i en dålig datorstol flera timmar. Jag har en hel del plugg till på fredag klockan 16.00, senast. Men det går nog relativt snabbt när jag sätter mig ner någon timme och skriver klart det, hälften kvar ungefär. Fick en del gjort idag :) Även varit hos tandläkaren idag och inga hål som vanligt, tack och lov! Aldrig haft och vill aldrig ha! Tandläkaren är skräck för mig, så hemska upplevelser som barn så det sätter sina spår. Nu ropar sängen för oss båda. Något av det bästa, att somna tillsammans med den man älskar, varje kväll! ♥ Godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0