Hej från skolan

Sitter i skolan just nu på föreläsning om medborgerlig bildning. Ännu inte helt klar på de begreppet så be mig inte förklara ;) Detta slutar klockan 12 och har sen håla i 3 timmar.. Dålig planering men får väl läsa lite och gå en sväng i stan och sen äta. 

Det var bara 14,5 grader när jag gick till tåget strax innan 9. Kallt. Och fått slänga på mig min sjal här inne i salen för här var det inte varmt direkt. Längtar tillbaka till Spanien.. Värmen och ledigheten. Känner att den vardagliga stressen börjar komma, speciellt att vi måste läsa så jäkla mycket! Läsa, läsa, läsa, läsa! Tar sån tid. Men som sagt jag har 3 timmar nu hehe suck. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0