Fotboll och Ramlösa


Började morgonen med att åka till Ikea och köpa skoställ som verkligen behövs! Speciellt nu till vintern när större skor kommer fram. Köpte även lite andra nödvändigheter som servetter och ljus. Åt lunch på Max och åkte sen hem och Hampus plugga lite och nu är vi bänkade framför tvn med HIF. 1-0 än så länge!! Har målat mina naglar inför kvällens middag hemma hos Hampus pappa med mina föräldrar. Visste ni? (Detta har jag läst någonstans typ Aftonbladet eller liknande) att det tjejer gör mest under tiden som killen tittar på fotboll och man tittar lite så tillsammans så målar tjejen naglarna under den tiden haha. Kan tänka mig att det är så, jag passar nästan alltid på att måla naglarna under den tiden. Klockan 5 ska jag köra och hämta mamma och pappa men tänkte att jag ska slänga upp en bild på hur jag ser ut innan det. Ni får vänta med spänning... Eller inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0