Sista rycket i skolan

Denna dagen skulle blivit mer fullspäckad från början. Men igår kväll kom det upp att föreläsningen som skulle vara idag mellan 10-12 var borttagen, inte ens inställd utan borttagen. Vilket jag tyckte var skit! Än så länge har inte någon föreläsning gett mig något alls till detta sista arbete och denna verkade bra, men nej.. tack så mycket för att ni tog bort den! Så då blev det att bara åka ner mellan 13-15 för en obligatorisk diskussion om praktiken och om man inte kom där så skulle man skriva ca 2 sidor och skicka in istället med utgång i några frågor. Det orkade jag verkligen inte så var inställd på tåget kl 12 ner mot Malmö. Men när jag vaknar till när Hampus skulle dra sig mot jobb så var jag riktigt pigg så låg inte i sängen mer än 10-15 minuter efter att han gick. Drog mig upp till datorn och en timme senare hade jag skrivit klart de två sidorna så jag åkte inte ner till Malmö. Tittade sen lite på tv och sen försökt sätta mig in i arbete, åh så svår det är :/ Är ganska stressad och tillät mig själv att träna igår men nu finns det inte tid till det eller jag ger mig inte den tiden. Måste läsa läsa läsa läsa läsa! På fredag har vi sista seminariet om detta arbete och måste verkligen ha något att komma med då, gah! Imorgon är det jobb för första gången på nya jobbet med som gäller så fokus hoppar över lite där, men det ska bil jätteroligt! ♣
 
            
Bilder från min VFU (verksamhetsförlagd utbildning)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0