Nu är m&p hemma


Haft en otroligt härlig vecka med min älskling. Mamma och pappa har varit i Spanien i 9 dagar och jag och Hampus har levt samboliv i det stora huset under tiden. Planerat veckans middagar, handlat smart, samåkt till jobb/tåg/skola, parerat när vi kommer hem, förberett mat osv allt sånt mysigt jag bara längtar efter när det bara ska vara han och jag i vår gemensamma hem. Bara och bara det är inte så bara i för sig!! Så fort skolan är slut den 29 maj så ska jag åka och köpa flyttlådor och börja packa en del. 

Vecka 3 av 4 har påbörjats på praktiken. Dock en väldigt kort vecka på bara 3 dagar. Röd dag på torsdag och ledig på fredag. Sen en studiedag på måndag då vi ska rätta nationellaprov hela dagen. Ännu en dag som försvinner där med barnen :/ det är dock roliga dagar som väntas med bland annat öppet hus, bakning och avslutande dag med massa tävlingar med hela skolan, Alléspelen :) kommer sakna det! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0