Jag finns här

 
Har inte så mycket att skriva om eller att lusten till att skriva inte är där. Vill verkligen. Har inte hänt så himla mycket sedan sist. Jag är ledig och tar det ganska lugnt, ska jobba lite idag dock, ganska skönt :) Ändå så tråkigt väder så att tjäna lite pengar istället är inte fel. Igår blev det ett par timmar tillsammans med Ellinor, har inte träffats på eviheter (1,5 år ca). Var och åt lunch på Inom där de hade Wallenbergare. Satt ute och åt men blev ganska kallt snabbt så gick ner till hamnen och satte oss på Espresso House och tog vars en varm Chailatte och dela på en kanelbulle :) 4 mysiga timmar med massa snack! Nu ska jag hjälpa mamma att förbereda inför midsommar imorgon och sen köra till sömerskan och fixa min klänning. Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0