En pedagogisk kartläggning

 
Jag tror den är klar men inte 100 % och vågar inte riktigt än skicka in den. Ska läsa igenom det sen igen ikväll när jag kommer hem från jobb. Men 4 sidor var max (+ referenslista) och vid sista punkten var där inte mycket marginal för att skriva ett ända ord knappt till. Svårt arbete och böcker och läsning i pdfer och på hemsidor har det blivit till strörsta del. Måste underbygga alla val med källor. Men nu känner jag att det typ är klart och det får gå som det går helt enkelt :) Blir det att göra om har vi nog ända till augusti på oss. Inte lika jobbigt att komplettera en text som att göra om en salstenta. Puh tack för att man inte har något efter sig under sommaren, nu tar jag SOMMARLOV! ♥ Två år av utbildningen är klar och till hösten tar vi nya tag och börjar på andra halvan av utbildningen, två år kvar nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0