Nyår

Nyårsfacelook
 
Nyår är amatörernas afton och ska så resa bort nästa nyår! Har redan börjat leta resor men omöjligt för det är alldeles för tidigt med flyg. Ska försöka boka sommarresa i alla fall och får väl chansa på att man inte har jobb och så :) 2 veckor i mitt paradis. Om ca 100 dagar åker jag och H till Berlin och kan inte mer än att längta. Jag längtar till varmare och ljusare dagar, jag längtar mig bort från sverige och nya äventyr. Längtar till egen lägenhet och friare vardag. Jag gör vad jag vill och delar livet med den jag älskar mest! 2015 kommer bli ett bra år, ett nyttigt år, ett lärarorikt år och ett roligt år! 

Kommentarer
Postat av: Celine

Vacker!

Svar: Tack så mycket!! :)
Oliwia Eriksson

2015-01-14 @ 18:46:07
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0