Keeps me motivated

 
Har varit på löplabbet och testat ut ordentligt vilket typ av steg jag har och vad för skor jag ska ha när jag springer så nu är det rätt. Hade inte alls innåtgående/innåtlutande som de sa på stadium, tur ja lämnat tillbaka de skorna nu och letar förbrilt efter ett par för neutrala fötter. Hemskt att få ont i fötterna när man springer och inte roligt att lägga så mycket pengar på skor som inte är rätt. Ska åka till några andra butiker imorgon och leta för tyckte de jag har köpt nu inte alls är snygga.. vet att de ska först och främst vara sköna men jag prioriterar snygga med faktiskt. Dessa var grå och lila/rosa. Inte alls min melodi nu när jag tittat extra på dem hemma. Ska kanske in om stadium-outlett med och se om där finns lite snygga träningskläder. Fast borde dock hitta skor först så de passar ihop ;) Är roligt att känna sig snygg i sina kläder när man går till gymmet tycker jag. Matcha med lite olika färger och gå lite bananas och mycket fint finns det ju! Förutom skor typ.. varför ska de mest funktionella och träningsspacade skorna vara så extremt fula haha, förstår inte! Speciellt löpskorna. 
 
Nästa vecka blir det något pass på gymmet mellan plugget som hänger över mig! 

Kommentarer
Postat av: Henrietta Nylund

Det är så störande när man inte hittar rätt skor för en! :(

2015-01-04 @ 18:26:29
URL: http://ettass.blogg.se/
Postat av: Johana Duggin

härligt :)!

2015-01-04 @ 18:32:09
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0