Vett och etikett på gymmet

                             
 
En sak jag har tänkt på! Hur svårt kan det vara att torka av maskinerna efter att man har använt dem!? Söker man på vett och etikett på gymmet på google är detta en av de första sidorna som kommer upp. Första punkten är att man ska rengöra sina maskiner efter man använt dem. Vilket för mig är en absolut självklar grej men för många andra inte alls och hur äckligt är inte det? Från och med nu ska jag nog torka av maskinen innan jag använder den så att jag är säker på att den är någerlunda ren. Det är alldeles för många som bara går ifrån. Det tar liksom 20 sekunder längre och alla blir glada. För om man står på någon maskin mer än 10 min som de flesta gör, och håller i handdtag och sånt, så blir man svettig om man ska träna så det ger något i alla fall. Var så nära på att säga till en tjej en gång men feg som man är gjorde jag inte det. Hoppas någon annan gör det. Hon stod ändå 50 min på crossen och är genomsvettig och går bara ifrån. Pappret och spraymedlet finns där liksom av en anledning!! Snälla folket skärp till er! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0