Så bra den är nu

 
Varit hemma en timme nu ungefär, varit en sväng ner i Malmö för kort lektion 10:15-12:00 tyvärr var mitt fokus på att planera dagar till grupparbeten så hängde inte med så bra som jag önska jag gjorde. Ibland blir det bara så, man kan inte ha fulltfokus alltid, vissa dagar är man i en annan värld. Första lektionen på denna termin så tar igen det med att skriva ut powerpointen :) Allt löser sig! 

Ska preppa med lite blogginlägg nu på min så gott som nya dator, Hampus blåste den och nu är den så snabb och bara det nödvändiga finns på det, perfekt! Känns som en ny start, hade massa strunt på skärmen innan och dokument hit och dit och inget organiserat system bland bilderna, ändring på det nu! Skönt! Är så glad som på bilden att min dator blivit så bra, var lite rädd innan för är nojjig med att saker ska försvinna men allt är kvar på en hårddisk. Inte så mycket mostsånd i för sig, Hampus är duktig och litar på honom med min dator i sina händer! ♥

Kommentarer
Postat av: ♀ THE REVOLT ♀

Ny dator!:DD That´s nice :DD

2015-02-07 @ 10:40:52
URL: http://TheRevolt.blogg.se
Postat av: MADDISENJ.SE

Härligt med snabb dator, skulle också behöva rensa och fixa i ordning min!

Svar: Rekommenderas ;)
Oliwia Eriksson

2015-02-07 @ 10:49:56
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Julia

Skönt med uppfräschad dator, det är verkligen dags här också ... Men det är ju nojigt som du säger!

Svar: Gör en back up innan så man är på säkra sida :)
Oliwia Eriksson

2015-02-07 @ 12:31:02
URL: http://juliaoflund.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0